Language


Reservdelar - Försäljning - Service - Renoveringar Sales - Repairs - Renovations - Spare Parts STUDER and REVOX Tape Recorder STUDER SWEDEN

Delivery EU and US
Others contact
Support


Verified


Authorized Globally Revox Studer and Audio Specialist


Kundtjänst/Support

Kontaktuppgifter längs ned på sidan

Contact information at the bottom of this page


Beställning och betalning Reservdelar/Part


Vid beställning:

Skriva av produkten namn/artikel nr. och skicka till oss via e-post: order@studersweden.se

Glöm inte att ange ditt namn/adress. Du kommer få orderbekräftelse och betalningsunderlag (PDF) från oss till din angivna e-postadress.




Ordering and payment PayPal customers outside Sweden

When ordering: Copy Product name/ITEM No. and send to us by email: order@studersweden.se

Don't forget to enter your name/address. You will receive an order confirmation and payment basis from us to your specified email address.


When paying PayPal

Enter your name and address. You will then receive payment dossiers via your email that you use to make payment through PayPal.


När du beställer service på din bandspelare eller annat.


1. Skicka din förfrågan till support@studersweden.se


2. Ange dina uppgifter Namn/Adress/och kortfattat vad du vill ha hjälp med.


3. Vi skickar Fraktsedelshandlingar till dig via posten (inom Sverige) som brev eftersom många inte har möjlighet till egna utskrifter.

Du följer medföljande instruktioner.


4. Efter att du mottaget fraktsedlar måste vi ha ditt objekt

inom 5 dagar för vår planering.

Missar du denna tid börjar ärendet om från början 1 gång till.

Därefter är ärendet borttaget och du får kontakta support.


5. När vi mottaget ditt objekt som bekräftas till dig via e-post tar det några dagar Innan du får Offert/kostnadsförslag.

En liten fast avgift för Offert/felsökning tas alltid ut, men som gottskrives dig vid fortsatt arbete.


6. Inget arbete startas innan du accepterat vår offert.


7. När du godkänt vår offert startas arbetet upp omgående.


8. (Våra villkor gäller alltid)


Allt mycket enkelt.


Eftersom vi inte har butik/mottagningsadress har vi inte sökbart

telefonnummer via Hitta, Eniro etc. För kunder i Sverige har vi telefonsupport vissa tider. Se nedan.


Via telefonsupport kan du ställa frågor om produkter och tjänster

Beställningar sker alltid e-post.


For customers in Sweden, we have phone support

Orders are always made by e-mail.



Order Öppettider.

 Måndag-Torsdag 09:30-16:30



Telefonsupport

14:00 - 16:00

Måndag-Onsdag







Kunder internationellt ökar stadigt.

Hittar du inte vad du söker, tveka inte

att kontakta vår support via nedan

e-post


Customers internationally increase steadily.
If you do not find what you are looking for, do not hesitate
Contact our support via email





Kundtjänst

Ger i samråd med vår verkstad offert på service arbeten. Reservdelar, förbrukningsmaterial och ljudprodukter skickas via Posten, oftast som förbetalt eller postförskott.

Undantag är bandspelare på grund av sin vikt och storlek skickas via Bussgods/alternativa transportbolag. Produkter som skickas för reparation/service skall kunden alltid använda fraktsedlar från oss. Vi tar inget ansvar om kunden väljer annat transportsätt som går i retur på avsändarens bekostnad.


Support
In consultation with our workshop, offer a service offer. Spare parts, consumables and audio products are sent via the Post, usually as prepaid or by post. (PayPal)
Exceptions are tape players because of their weight and size are sent via alternative transport companies. Products sent for repair / service should always use shipping notes from us. We take no responsibility if the customer chooses other modes of transport that are returned at the expense of the sender.






We apologize for the time, we only have phone support in Sweden.
But via email you can send questions and orders around the clock. We respond to our opening hours


Generellt

Som upptas denna hemsida har vi inga butiker eller inlämningsställe.

 All försäljning sker här. Reparation/Servicearbeten utförs i Sverige via servicecentrum av specialutbildade (certifierade) tekniker inom ljudelektronik.

Viss support (besök) för företag har vi i storstadsregioner mot förskottsbetalning inför arbete.

Så här beställer du varor - How to order goods

© Copyright 2019 Studer Sweden All Rights Reserved


Order

Support

Payment Outside Sweden

Öppettider

Produkter

Studer and Revox

AKG - Neumann

Crown

Lexicon - DBX

Soundcraft

Marantz

JBL Högtalare

+20 andra

Välj/Select


Telefon Support

14-16:00

Måndag - Onsdag


Sorry!

Phone support
only in Sweden


073 - 578 00 35