Language


Reservdelar - Försäljning - Service - Renoveringar Sales - Repairs - Renovations - Spare Parts STUDER and REVOX Tape Recorder STUDER SWEDEN

Delivery EU and US
Others contact
Support


Verified


Authorized Globally Revox Studer and Audio Specialist


Kundtjänst/Support

Kontaktuppgifter längs ned på sidan

Contact information at the bottom of this page


Beställning och betalning


Vid beställning:

Skriva av produkten namn/artikel nr. och skicka till oss via e-post: order@studersweden.se

Glöm inte att ange ditt namn/adress. Du kommer få orderbekräftelse och betalningsunderlag från oss till din angivna e-postadress.




Ordering and payment PayPal customers outside Sweden

When ordering: Copy Product name/ITEM No. and send to us by email: order@studersweden.se

Don't forget to enter your name/address. You will receive an order confirmation and payment basis from us to your specified email address.


When paying PayPal

Enter your name and address. You will then receive payment dossiers via your email that you use to make payment through PayPal.


Generellt

Som upptas denna hemsida har vi inga butiker eller inlämningsställe. All försäljning

av produkter och tjänster sker här. Reparation/Servicearbeten utförs i Sverige

via servicecentrum av specialutbildade (certifierade) tekniker inom ljudelektronik.

Viss support (besök) för företag har vi i storstadsregioner mot

förskottsbetalning inför arbete.

Kundtjänst

ger i samråd med vår verkstad offert på service arbeten.


Reservdelar, förbrukningsmaterial och ljudprodukter skickas via Posten, oftast som förbetalt eller postförskott.


Undantag är bandspelare på grund av sin vikt och storlek skickas via Bussgods/alternativa transportbolag.


Produkter som skickas för reparation/service skall kunden alltid använda fraktsedlar från oss.


Vi tar inget ansvar om kunden väljer annat transportsätt som går i retur på avsändarens bekostnad.


Support
In consultation with our workshop, offer a service offer.
Spare parts, consumables and audio products are sent via the Post, usually as prepaid or by post. (PayPal)

Exceptions are tape players because of their weight and size are sent via alternative transport companies.

Products sent for repair / service should always use shipping notes from us.

We take no responsibility if the customer chooses other modes of transport that are returned at the expense of the sender.




We apologize for the time, we only have phone support in Sweden.
But via email you can send questions and orders around the clock. We respond to our opening hours



Våra Kunder internationellt ökar stadigt.

Hittar du inte vad du söker, tveka inte att

Kontakta vår support via e-post


Customers internationally increase steadily.
If you do not find what you are looking for, do not hesitate
Contact our support via email






Telefonsupport

Måndag-Onsdag  klockan 14:00 - 16:30

Här kan du ställa frågor om produkter och tjänster.

Beställningar sker alltid via e-post.




Du beställa varor och tjänster dygnet runt som bekräftas under våra -


Öppettider


Måndag - Torsdag 09:30 - 16:30


You can order goods and services 24 hours a day

which answers our opening hours.


© Copyright 2019 Studer Sweden All Rights Reserved


Order

Support

Payment Outside Sweden

Öppettider

Produkter

Studer and Revox

AKG - Neumann

Crown

Lexicon - DBX

Soundcraft

Marantz

JBL Högtalare

+20 andra

Telefon Support

14-16:30

Måndag-Onsdag


Välj/Select


Sorry!

Phone support
only in Sweden


073 - 578 00 35